Daxili İşlər Nazirliyi 102 Çağrı Mərkəzinin proqram təminatı yeniləndi
(®) Keçdiyimiz günlərdə Daxili İşlər Nazirliyi 102 Çağrı Mərkəzinin proqram təminatını yeniləmişdir. Bu dəyişiklikdə məqsəd cinayət və hadisələrə çevik reaksiya verilməsi, sakinlərin təhlükəsizliyinin qorunmasının daha da sürətləndirilməsi və daha sürətli informasiya mübadiləsinin təmin olunmasıdır.
Tətbiq edilən proqram təminatı K3 adlanır və yerli informasiya texnologiyaları şirkəti olan “ATL Tech” MMC tərəfindən hazırlanmışdır.
"ATL Tech" 2013-cü ilin fevralında "ATL Group"un daxilində informasiya və telekommunikasiya sahəsində fəaliyyət göstərən bir şirkət kimi yaradılmışdır. Yarandığı vaxtdan bəri bir sıra beynəlxalq şirkətlərlə əməkdaşlıq quraraq, İT konsaltinq, sistem inteqrasiyaları, proqram təminatı və həlləri kimi istiqamətlərdə geniş çeşidli xidmətlər təqdim edir. Şirkətin insan resurslarının effektiv idarə edilməsi, maliyyə yığımlarının individual tənzimlənməsi, məlumat və çağrı mərkəzlərinin təminatı, obyektlər üzrə pasport sistemi, onlayn imtahanların təşkili və başqa bir çox müxtəlif ehtiyaclar üzrə PORTEM, INSTACALL, OPS, Q-LINE, MONEYGATE, TALHUNT kimi proqram təminatları artıq həm yerli, həm də beynəlxalq miqyasda istifadə olunmaqdadır.
Eyni zamanda, “Expertech” adı altında İT mövzusunda mütəmadi görüşlər təşkil edən "ATL Tech" şirkəti, həmçinin gənclərin bu sahəyə olan marağının artırılması və peşəkarların bir araya toplanaraq öz təcrübələrini paylaşmasına şərait yaradır.

ATL Tech ən qabaqcıl texnologiyaları tətbiq etməklə, şirkətlərə gündəlik əməliyyatları sadələşdirməyə, optimallaşdırmağa və minimal xərclərlə maksimal effektivliliyi əldə etməyə kömək edir. Ölkəmizdə bu tipli qabaqcıl və texnologiya yönümlü şirkətlərin fəaliyyət göstərməsi Azərbaycanın beynəlxalq müstəvidə sürətlə irəliləməsinə və bu sahədə təcrübəli mütəxəssislərin yetişdirilməsinə geniş imkan yaradır.
6 ildən çox çağrı mərkəzlərinin idarə olunması sistemləri üzrə təcrubəsi olan "ATL Tech" şirkəti “K3 – Çağrı Mərkəzlərinin İdarə edilməsi” proqram təminatını törədilən və ya törədilmiş cinayətlər və digər hüquq pozuntuları barədə məlumatlar üzrə ərazi polis orqanlarında görülən işlərə nazirliyin nəzarəti, xüsusi əməliyyatlarda birbaşa iştirak edən qurumların iş effektivliyinin artırılmasında istifadə olunması üçün nəzərdə tutulmuşdur. Sistem, eyni zamanda, hadisələr və əməliyyatlar üzrə dolğun hesabat almaq, qurumlar arası səmərəli informasiya mübadiləsini təmin etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. K3 proqram təminatı istənilən həcm və təhlükəlilik dərəcəsində olan hadisələr zamanı istifadə oluna bilir və əməliyyatlara rəhbərlik edən şəxslərə xilas etmə, axtarma əməliyyatlarını daha effektiv planlaşdırma, istənilən yerdən əməliyyatlara rahat nəzarət etmə imkanları yaradır.
Proqram təminatı qəbul edilən zənglərin qeydiyyatının və saxlanmasının sistemləşdirilməsi, açılan hadisə kartlarının hərəkətinin və icrasının effektiv idarə olunması, dövriyyə zamanı vaxt itkisinin tənzimlənməsi, əməyin yüngülləşdirilməsi və effektivliyinin artırılması, hər bir əməkdaşın və bütövlükdə təşkilatın iş məhsuldarlığının və idarə olunmasının keyfiyyətinin artırılması kimi bir sıra məsələlərin həllində istifadə edilir. Sistem Azərbaycan Respublikası Nazirlər kabinetinin 50 saylı qərarı ilə təsdiqlənmiş, “Çağrı Mərkəzlərinin idarə olunması Təlimat”-ı rəhbər tutulmuşdur.
Qeyd etməyə dəyər ki, uzun müddətdir Fövqaladə Hallar Nazirliyinin 112 xidmətinin də fəaliyyətini qüsursuz həyata keçirən K3 proqram təminatı artıq özünü doğrultmuş və sınanmış yerli İT məhsuldur. K3 Proqram təminatı barədə ətraflı məlumatı aşağıdakı video vasitəsilə əldə edə bilərsiniz:
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 1 həftə sonra
- 1 həftə sonra
- 4 gün sonra
-
-
15 saat əvvəl
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
- 16 saat əvvəl
- 16 saat əvvəl
-
16 saat əvvəl
Cahan Şirkətlər Qrupuna daxil olan "Enna" şirkəti "Dayaq" mükafatına layiq görülüb
-
17 saat əvvəl
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
-
17 saat əvvəl
“Naxtel” abunəçilərinin digər mobil operatorlara miqrasiyası uğurla tamamlanıb
-
17 saat əvvəl
Şikayətlərin yarıya yaxını internet və telefon rabitəsi xidmətlərilə bağlı olub
- 17 saat əvvəl
- 17 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Ödənişsiz investisiya seminarı: Yatırımda təcrübə qazan
"Top" tamamilə Kiyev və onun Avropa sponsorlarının tərəfindədir"
Bakcell-in lotereyasında 11-ci lüks avtomobil uduldu!
Nərimanovda premium mənzil arzulayanlar üçün 36 ayadək faizsiz kredit təklifi davam edir
Azərbaycan Dəmir Yolları "Dərnəgül" dayanacağını tikir
Vəhşi heyvan hücumları ilə bağlı fermerlərə çağırış edildi
"Balıq ehtiyatlarının bərpası üçün Xəzərə və daxili su hövzələrinə 17-35 milyon ədəd körpə balıq buraxmağa ehtiyac var"
10 illik proqramı 3 ilə mənimsəmək imkanı - VİDEO+FOTO
Ucuz təbii qaz Avropanın sənaye böhranını həll etmədi
Xalq Bankda yeni təyinatlar
















.jpg)



