"Sifarişlər artsa da, çoxundan imtina edirik"
Azərbaycanda “Maarifləndir ki, müştəri qazanasan” şüarı ilə fəaliyyət göstərən Marcom şirkətinin rəqəmsal marketinq xidmətlərinə olan tələbat artıb.
Şirkətin icraçı direktoru Ceyhun Fərzəliyev Marja-ya məlumat verərək bildirib ki, COVID-19 pandemiyası ilə əlaqədar rəqəmsal marketinq xidmətlərinə olan tələb artsa da, bu istiqamətdə olan problemlər də artıb:
“Gün ərzində müxtəlif şirkətlərdən qəbul etdiyimiz zənglər göstərir ki, şirkətlər rəqəmsal dünyaya inteqrasiya olunmağa ciddi maraq göstərirlər. Hal-hazırda şirkətlər daha çox öz veb platformalarına onlayn satışı inteqrasiya etmək, ümumilikdə platformanı e-kommers-ə çevirmək, google (SEO, Google reklamları) vasitəsilə potensial müştərilərin qarşısına çıxmaq, mobil tətbiq yaratmaq kimi xidmətləri dəyərləndirmək istəyirlər. Sadalanlar tez bir müddət ərzində müştəriləri tam qane edəcək formaya gələ bilməz. Bütün bu proseslər müəyyən zaman və mərhələlərdən keçir. Biz müştərilərlə hər hansı bir xidmət üzərindən əməkdaşlıq etməzdən əvvəl onları maarifləndiririk ki, keçəcəyi bütün mərhələlərlə bağlı məlumatlı olsun və sifarişini vermədən öncə bir daha düşünsün. Hətta bir çox şirkətlərin sifarişlərini icra etməkdən belə imtina edirik. Bunun əsas səbəbi həmin şirkətlərin fəaliyyət istiqamətləri üçün e-kommers, mobil tətbiq və ya google-da reklamlarının effektiv olmamasıdır. Digər bir səbəb isə sözü gedən xidmətlərin effektiv olması üçün tələb olunan zaman, məhdud büdcə və icraçı tərəf ilə çalışa biləcək, bu sahədən anlayışı olan koordinasiyalı şəxslərin olmamasıdır. Onlayn satış platformalarının yaradılması və bazara otuzdurulması uzunmüddətli bir işdir. Biz müştəriləri maarifləndirərək həm bazarı, həm də onları fəaliyyəti müvafiq kriteriyalara cavab verməyən agentlik və ya fərdlərdən qorumağa çalışırıq.”
Qeyd edək ki, Marcom Marketinq və Kommunikasiyalar şirkəti bu yaxınlarda bazar iştirakçıları üçün rəqəmsal marketinq xidmətləri çərçivəsində kontent marketinq xidmətini də istifadəyə vermişdir. Şirkət, həmçinin Avropa Yenidənqurma və İnkişaf Bankının marketinq üzrə konsultantıdır.
Müştərilərin xəbərləri
SON XƏBƏRLƏR
- 5 gün sonra
- 4 gün sonra
-
4 gün sonra
Dollar ilə yeni investisiya imkanı: Azərbaycan Dəmir Yollarının istiqrazları ABB mobile tətbiqində
-
-
11 d. əvvəl
Paşinyan yaxın vaxtlarda Ermənistanla Azərbaycan arasında ikitərəfli ticarətin olacağına ümid edir
-
18 d. əvvəl
Azərbaycandakı neft emalı zavodlarının bioyanacaq emalı zavodlarına çevrilməsi imkanları araşdırılır
- 43 d. əvvəl
-
1 saat əvvəl
Əhalinin banklarda müddәtli әmanәtlәri 10 milyard manata yaxınlaşıb
-
1 saat əvvəl
11 ayında bank sektorunda çalışanların sayı 1657 nәfәr artıb
-
1 saat əvvəl
11 ayıda 9 milyard manata yaxın sosial ödəniş həyata keçirilib
-
1 saat əvvəl
Əhalinin və biznesin banklara cəmi borcu 30 milyard manata yaxınlaşıb
-
2 saat əvvəl
Ödəniş kartlarının sayı 22 milyon ədədə, nağdsız ödәnişlәrin hәcmi isə 8 milyard manata yaxınlaşıb
- 2 saat əvvəl
Son Xəbərlər
Biznesiniz üçün QISA NÖMRƏ (Ulduz nömrə) alın
Azərbaycanda Vakansiyalar - Azvak.az
Yaponiyadan 1 milyondan çox xarici işçi qəbul planı
11 ayında bank sektorunda çalışanların sayı 1657 nәfәr artıb
11 ayıda 9 milyard manata yaxın sosial ödəniş həyata keçirilib
Ən çox oxunanlar
Ödəniş kartlarının sayı 22 milyon ədədə, nağdsız ödәnişlәrin hәcmi isə 8 milyard manata yaxınlaşıb
Dekabrın 26-da gözlənilən hava şəraiti
11 ayda bankların cəmi xalis mənfəəti 1 milyard manatı keçib
Göygöl Şərab Zavodu Xankəndidə firma mağazasını açdı - FOTOLAR
Bank sektorunda son vəziyyət - YENİ RƏQƏMLƏR AÇIQLANDI
"Cibimizdə yenilik" - 50 manatlıq əsginas dəyişdi: “2025” istehsal ili və yeni imza





















